Yeni Kalıpların kullanımı

Milkyway Kalıplar from Tatlı Dilimler on Vimeo.

6 yorum:

  1. Merhaba ben bayıldım yaptığınız sabunlara keske istanbulda kurs verseydınız benım merak ettiğim milkiway kalıplarda kullandığınız sabunun içindekiler yani hAngi baz,hangi renk,hangi koku bende aynen boyle yapmak istiyorum ona göre sipariş vereceğim çok tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esra Hanım,

      şimdi beni yakaladınız!
      Dolabımda bir kutu dolu renkli sabunlar var, video çekimlerden yada katalog resimlerden kalanları, bundan birkaçtane aldım ve tekrar erittim.
      Doğru hatırlıyorsam beyaz sabun bazıda turuncu ve fuşya renkli kullandığım. Esans yoktu, ama bence Tatlı Hanımeli onlara yakışır.
      Renk bende bayıldım, şeftali gibi, bunu hazırlamaya çalışasağım :)
      Üzgünüm çok yardımcı olmadım ama belki yeterlidi.
      Justine

      Sil
  2. Harikasınız Justine :))) gayet açıklayıcı oldu ama ilk defa deneyeceğim sabun yapmayı eritme kabı için ne kullanmamı önerirsiniz?Şeftali rengi gerçekten süper olmus turuncu ve fuşya karışımı dediniz bakalım bende deneyeceğim inşallah :))sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, en önemli kullandığınız eğrime yönteme göre ısı dayanıklı olması lazım.
      Mikrodalga için cam ve plastik olabilir, benmari için cam, seramik ya metal olur.

      Sil
  3. Merhaba eşimle birlikte sabun yapmaya merak saldık sitenizden kalıpları ve malzemeleri seçtik ama bi sorunumuz var sabunların terleme yapmasından korkuyoruz her ihtimale karşı bazı erittikten sonra bir çorba kaşığı su koyalım mı ne önerirsiniz bide biz yeni başlayacağımız için şeffaf mı baz önerirsiniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun buradaki ücretsiz online dersi izleyin ;)
      http://sabunatolye.com/downloads/butik-sabun-yapimi-temel-bilgileri/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...