Biraz daha ...

Sizden biraz daha sabırı istecam. 17 Mayısda kızım bir yaş olacak ve o zaman tekrar tam gün çalışmaya geçmeye çalışıyorum. Şuanda hep ara sıra, çocuklar uyarken v.b. bir şey yapmaya çalışıyorum. Yazılar için genelde yetiyor ama projeler ve online kurslar için yetmiyor.

Denedim, memnun kalmadım! Yarım yamalak yapılmış bir şey çıkıyor ... bile size göstermeye utanıyorum.

İsteklerinizi aklımda var:
* doğal sabun yapımı
* yeni projeler
* ticari konular
* krem yapımı
* v.s.
Özel bir şey istiyorsanız yorum yazın ben onları hepsi adım adım yapacağım.

Şuanda Erit & Dök Sabun Yapımı Kitabı hazırlanıyorum, doğal sabun yapımı için yakında temel bilgiler verecem ve sabun fiyatı hesaplaması da göstermek istiyorum.

Kızım sabırınız için teşekkür ediyor...

2 yorum:

  1. justine hanim merhaba.yabancı sitelere bakıyorum, sabun yapımında CoLD pressure uygulamada farklı farklı sıvılar, yağlardan bahsediyor.örneğin lye? seçeceğiniz bir videoda malzemeleri, yapılışı bize anlatabilirmisiniz? çok şey mi istedim bilmiyorum.ama merakla bekleyeceğim. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni projeler artık http://www.sabunatolye.com da bulabilirsiniz ;)
      Cold process yapımı doğal sabun başlık altında bulabilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...